کد خبر : ۲۲۱۸۵۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ ساعت ۰۴:۴۲

معاون فرماندار دزفول هشدار داد:
لزوم پرداخت مطالبات توزیع برق دزفول توسط ادارات بدهکار/ تحرک از شرکت توزیع برق گرفته نشود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: تمامی ادارات و سازمان هاي بدهکار به شرکت توزیع برق دزفول موظف هستندهرچه زودتر بدهی های خود را پرداخت کنند.

 لزوم پرداخت مطالبات توزیع برق دزفول توسط ادارات بدهکار/ تحرک از شرکت توزیع برق گرفته نشود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اميرعيسي زاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه پیگیری مطالبات اداره برق دزفول در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: خدمات رسانی تمامی ادارات وابسته به داشتن اعتبارات از جمله وصول مطالبات است.

وی افزود: متاسفانه تا پیش از این جلسات پیگیری مطالبات در شهرستان دزفول برگزار نشده اما تلاش ما این است که این جلسات ازاین پس بصورت ماهانه برای تمامی ادارات برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول تصریح کرد: به دلیل عدم وصول مطالبات قبوض توسط روستائیان کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول 9 ماه است حقوقی دریافری دز(ت نکرده اند و این اداره چندین برابر دریافتی های خود هزینه می کند ضمن اینکه این مشکل در بسیاری از ادارات دیگر شهرستان نیز مشاهده می شود.

نبود منابع مالی مشکل ساز است
عیسی زاده بابیان اینکه نبود منابع مالی و کاهش محسوس اعتبارات سبب بروز مشکلات فراواني در ادارات شهرستان شده، تاکید کرد: لازم است تا هر یک از مدیران دزفول برای تامین هزینه ها و پرداخت مطالبات خود از طریق تلفن، جلسه و یا نامه نگاری به مدیران خود در مرکز استان فشار بیاورند تا به نتیجه برسند.

وی درخصوص مطالبات اداره برق دزفول نیز گفت: نباید تحرک از این اداره گرفته شود چرا که با پرداخت هریک از مطالبات این اداره، یک روستای محروم می تواند از نعمت برق برخوردار شود هرچند این روزها نیز شاهد خدمات عمیق و گسترده مدیریت برق دزفول به روستاهای مناطق محروم شهرستان هستیم که سرعت و پیشرفت آن جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول ادامه داد: با تداوم این روند قطعا تا سال آینده بخش عظیمی از روستاهای دزفول برای اولین بار برقدار خواهند شد که این امر در زمینه مهاجرت بی رویه به شهر و به طبع کاهش جرائم مربوط به مهاجرت ها و حتی مسائل محیط زیستی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

عیسی زاده هشدار داد: تمامی ادارات و سازمان هاي بدهکار به شرکت توزیع برق دزفول موظف هستندهرچه زودتر بدهی های خود را پرداخت کنند چرا که این اعتبارات برای مردم و رفاه آنها بویژه ساکنان مناطق محروم صرف خواهد شد.

برچسب ها: اميرعيسي زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول